dinsdag 28 februari 2017

Miniblogje tussendoor!

HoiHoi!

Even een miniblogje tussen de buien door, hoewel nu de zon door breekt, ik zal zo gelijk Sofie naar buiten laten!! Wij soppen hier namelijk de tuin door, zoveel regen is er gevallen. Sofie en ik hebben een boze brief geschreven naar het KNMI of ze de kraan even uit willen draaien, zo te zien helpt de brief, ik zie wat zon!!

Ik had weer leuke foto's dus ik dacht, ik slinger even een blogje de lucht in!

Met Sofie gaat het goed, ze mag zo weer naar buiten (eindelijk) want de zon schijnt! WHOEHOE!! Sofie verveelt zich niet hoor, ondanks de regen, dat zit wel goed. Ze eet nog steeds als een tijger en slaapt hier, en slaapt daar. Tijdens het schoonmaken van de rattenkast zat ze goed op te letten, want het moest wel goed gebeuren vond ze. :-) Ook het terug zetten van de rattendames werd goed in het oog gehouden, stel je voor dat er eentje afdwaalt, die moet dan terug gebracht worden. Gelukkig hadden de rattendames alleen maar interesse in hun Kast.
Sofie is altijd in voor knuffeltjes en aaitjes gelukkig, daar zit ze elke dag helemaal voor klaar. "Mieuw" hoor je haar dan zeggen, daar kan je gewoon geen nee tegen zeggen. :-)

Even snel nog toegevoegd, Sofietje buiten!! Hoewel Sofie het wel even lekker vond, ging ze toch weer gauw naar binnen. De zon is er, maar de wind moet nog uit gezet worden, ze waaide bijna uit haar bontjas. :-p Frisse neus is vandaag wel gehaald! :-)

Ik heb deze stoel ontdekt, hier slaap ik ook fijn! 

Aaitjes? Ja graag! 

Hier heb ik ook goed uitzicht! 

Wat? Zei je aaitjes? 

Ja graag... :-p 

Wat heb je daar bij je? *snuf snuf*

Ik zit ook wel eens in het raamkozijn.... 

...maar dan weet ik niet zo goed hoe ik weer naar beneden moet... 

Maar ik kom wel weer beneden hoor! 

Spelen? Vandaag niet, ik wil naar buiten! 
Lekker even frissen neus halen! 

Hee! Jij ook hier? :-p 

Buiten-aaitjes zijn ook fijn! 

Dit tafeltje is cool... :-) 

Brrr... die wind, ik ga gauw weer naar binnen! 

***English? Scroll down***

In de Blauwe Kamer logeert Bamboo voor het eerst hier bij ons. Het was even wennen voor hem, maar hij heeft zijn draai nu al gevonden hoor! Hij speelt met alles wat beweegt en heeft nog geen tijd om op schoot te zitten en te knuffelen. Het is natuurlijk pas zijn eerste dag! Hij is veel te druk met alles ontdekken, overal opklimmen en alles besnuffelen. De overbuurvrouw Sofie is wel wat interessant, maar al het speelgoed in de kamer is vele malen belangrijker. Ik heb vanochtend zijn gezichtje gewassen (hij had de slaap nog in zijn ogen) en daarna was het tijd voor een spelletje! Hij is gek op de hengel met de sprietjes/sliertjes eraan! En hij heeft mij al geholpen vanochtend met het voeren met de visjes. Het is een super dapper ventje! zijn vakantie is goed van start gegaan!

In the blue room we have Bamboo. It's the first time he is staying with us. It took some time to getting used to the room ofcourse. He found his niche really fast and he is happy and running around. He is playing with everyting that moves and he doens't jet have time to sit still and get a cuddle. But it's his fist day! So it will be alright! He is too busy with smelling everything, climbing on everything and discovering everything. His neigbor Sofie is a little bit interesting but all his toys get more atention from Bamboo. I washed his little face this morning (he had sleepy eyes) and then it was time for some playtime! He loves the fishing rod with a little grassstrings on it. He also helpt me this morning with feeding the goldfish. He is a brave little man! :-D His holiday started really fine!

Jammie, ontbijt is geserveerd! 
Jum Jum, breakfast is served!

Ik kan hier heel goed klimmen, kijk maar... 
Look! I can climb! 

Ik wordt er steeds beter in! 
I'm getting better in climbing! 

Hee, een balletje! Leuk!
Hee, a little ball, FUN! 

Er ligt hier iets wat ik wil hebben.
There's something what i want to have.... 


Hebbes!!!!
GOT IT!! 


Zo veel speelgoed! Ik wil met alles spelen!
So much toys! I want to play with everything! 

Even een aaitje tussen de spelletjes door. 
So, time for a cuddle! 

Hee, dit is nieuw! 
Hee, this one is new! 

Deze springmuis is leuk!
This jumpy mouse is fun! 

Ben ik wel goed in beeld?
I'm a in the picture??

Aaitje JA! Fijn!
Cuddles, Yes please! That's nice! 

Kijk! Ik heb een aquarium in mijn kamer! 
Look! I've got a aquarium in my room!

Tunnelloop!! 
Tunnelwalk! 

Kan ik daarheen springen?
Can I jump overthere?

Ja dat kan ik!! 
Yes i can!!

Ik heb een sprietje gevonden aan een hengel!! Vet lachen!!
I found a little grassstringy's on a cord, so crazy, really fun! 

Nou, blogje tussendoor is altijd een heel klein en kort blogje, volgend blogje weer meer katjes want er staan weer veel katjes klaar om aan hun vakantie te beginnen, maar ze moeten hier nog gebracht worden door hun personeel. 

Tot volgend blogje dus! Groetjes en een aai van Geertje! 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten